sâmbătă, 15 octombrie 2011

15 octombrie 2011 - momentul plin de culoare a doi oameni tare dragi, Alina și Florin

"Se iau doi oameni tineri, se pun într-o întâmplare fericită și se așteaptă ca ei doi să se iubească până la cer. Se lasă, o vreme, perechea în voia destinului, se încearcă puterea ei prin câteva furtuni, lacrimi sau vorbe dureroase. Se poate întâmpla ca oamenii aceștia, iubindu-se, să devină înțelepți și să își dorească, apoi, ca dragostea lor să se transforme în muguri. Se ia o zodie norocoasă, se pune visul lor sub o stea și aceasta devine ființă nouă, zâmbind vieții. Se crede cu toată puterea în fericirea aceasta."
(Este o "rețetă" ludică și metaforică dată de profesoara mea din liceu (mulțumesc!), când ne învăța că visele ne ajută sufletul să respire.)

Pe Alina am cunoscut-o în ianuarie, la tricourile cinefile împărțite în Mojo, și apoi ne-am reîntâlnit la munte, în Hășmaș, la prima ieșire cinefilă de acest gen. Au urmat mulți munți (Ciucaș, Suhard, Bogolin, Ceahlău, Călimani, Hășmaș), ieșiri cu bicicleta, filme miercuri de miercuri asezonate cu clătitele de la Aad's, frigărui la ea acasă, servite în foișorul tentant pentru "adună-te-lume", ziua ei de naștere, aventuri prin Cheile Bicăjelului, complotare la borșul de la Dobrovăț și câte altele. Îmi e drag acest om pentru seninătatea lui, pentru că împrăștie multă lumină, este cald și pastelat - nu are cum să nu îți traseze un zâmbet pe față, oricât de preocupat ai fi de una alta, pentru umanitatea aceea firească și pentru râsul ei. Astfel de oameni mi se lipesc de suflet pur și simplu și mă bucur cu toată inima de bucuria lor! Pe Florin, deși îl cunosc de puțin timp, se înscrie perfect în zona Alinei, căci nu avea cum să își găsească o pereche mai puțin pastel ca ea!
Viața este culoare, spune un personaj dintr-un film iranian - așa că...asta am și avut! Toată săptămâna m-am gândit cum să merg la evenimentul acesta din viața lor și, până la urmă, galbenul a câștigat cu ușurință! Se pare că așa s-a întâmplat și la Ioana, în buchetul-soare de crizanteme, iar la Claudia și la Ioana restul culorilor s-au culcușit numai bine! George a fost pus la colț să facă poze căci a fost prea tomnatic în culori: așa îi trebuie!






Desigur, la toate fetele din gașca cinefilă ne place cum combină Alina culorile și hainele și accesoriile, este trăznită și interesantă, originală și nu poți decât să zâmbești când o vezi ce i-a mai dat prin minte. E ca un curcubeu armonios și a fost o frumoasă cu buchetul ei verde!


Până să intrăm, am profitat și am făcut ce ne place mult de tot: poze, hlizeală și simțit foarte bine! Am complotat și confetti la final ca să iasă momentul cât mai "exploziv". Claudia a avut grijă de asta!





Momentul dublului "da" a fost emoționat pentru amândoi, degajau atâta lumină și speranță încât ajungeau până la tine. Dacă nu aveai suficiente, te puteai înfrupta!




Ioana s-a pricopsit cu primul maaaare buchet de flori, exact când ploaia nu mai avea răbdare cu noi și începea să își facă loc: asta înseamnă belșug și o viață plină, exact ce le-am dorit toți cei care le-am fost alături azi!


Să vă iubiți mult, în culori și senin din plin!


Niciun comentariu: