duminică, 14 iunie 2009

14 iunie 2009 - la PĂUN cu lume hlizită

Cum vremea părea să se îndrepte de dimineaţă şi cum invitaţia fusese făcută cu o zi înainte, mi-am spus că nu e cazul să trândăvesc prin casă, ci să "muncesc" pe afară. Pe unde? Pe la Păun, în cucuieţii de lângă releu, la iarbă verde, la multe amintiri hazlii din drumeţiile pe munte, la mişcare de badmington şi la respirat aer de pădure. O mână de oameni frumoşi, cu care m-am simţit enorm de bine şi cu care se conturează în viitorul apropiat câteva vizite muntoase, căci vara asta va cere cărări pietruite.


Unii am ajuns cu maşina, alţii ne-au dat lecţii consumând energie cu bicicleta. Remus şi Marius, proaspăt reveniţi de pe Rarău, în aceeaşi formulă pe câte "două roţi".


Astăzi am împărţit fotografiatul cu Alexandra, care a experimentat setările, s-a jucat, a întors Nikon-ul meu pe toate părţile, am vorbit despre arta "scrierii cu lumină" şi eu cred că a făcut nişte poze foarte reuşite. Azi a cochetat cu portretele.

Carmen

Mădălin

Cătălin

Marius

Iulian

Cristina (partenera mea de badmington)

Remus

Alexandra

Daniela

Niciun comentariu: