marți, 11 august 2009

20 iulie 2009 - Lucşoara...în loc de Budapesta

În sfârşit s-a făcut şi 20 iulie pentru a pleca în altă călătorie pe care o aşteptam de vreo jumătate de an, pentru că se anunţa plină şi diversă şi cu mult necunoscut în ea. Exact cum îmi plac mie călătoriile!
Am fost luată prin surprindere de la bun început prin alte aspecte...Am plecat un grup de vreo 40 de oameni la ora 3 dimineaţa din Iaşi, am mers foarte bine până la ora 13 aproape de graniţă, la Oradea. Mai exact, la...Lucşoara, unde s-a defectat ceva la autocar şi am fost nevoiţi să aşteptăm, nici mai mult nici mai puţin, 8 (opt!) ore până am fost duşi la un hotel de 4 stele din Oradea, căci era foarte târziu şi nu aveam nicio şansă să mai ajungem la Budapesta.
Lucşoara ne-a oferit câmpuri, dealuri, cer de vară, stat pe iarba într-o livadă de prune...adevarată viaţă de ţară, liniştită şi cu glas de cosaşi, într-un Sfânt Ilie atipic.




Toţi am fost foarte tensionaţi: orele se prelungeau şi problema nu se mai rezolva. Service-ul din Cluj (care era obligat prin contract să ofere asistenţă) anunţase că nu are maşină disponibilă, după ce în prealabil ne asigurase contrariul. Ce pot spune...Românica şi dozele zilnice de neseriozitate!
Până la urmă, s-a dus ghidul nostru, Marius, în Oradea, a luat piesa necesară, s-a întors cu taxi-ul (căruia i-a plătit fabuloasa sumă de 350 lei), dar...mai era ceva în neregulă la sistemul electric!!...Am plecat spre hotel cu maşina închiriată din Oradea şi autocarul nostru s-a pus pe picioare la un sfert de ora după ce l-am părăsit noi. Câtă baftă, nu?

Oradea pare un oraş foarte aşezat, iar amenajarea Crişului m-a făcut să tânjesc la aşa ceva şi pe malurile noastre de Bahlui si Nicolina.

Niciun comentariu: